V letu 2019 sem na Inštitutu za integrativno psihoterapijo in svetovanje (IPSA) zaključila 4-letni specialistični študij transakcijske analize. Po strokovni izobrazbi sem univerzitetno diplomirana ekonomistka ter magistrica poslovnih ved. Že v času študija ekonomije so me vedno bolj zanimale teme s področja odnosov ter duševnega zdravja, kar je močno vplivalo na mojo odločitev, da sem magistrski študij zaključila z avtorskim delom: Vpliv anksioznosti na delovno zmožnost in uspešnost pri delu.
V vmesnem obdobju sem se udeležila in uspešno zaključila vrsto dodatnih izobraževanj s področja psihoterapije, čuječnosti, odnosov, osebne rasti, kreativnega pisanja … V času pred rojstvom otroka sem bila aktivno vključena tudi v prostovoljno delo z otroki, kjer sem dve leti sodelovala z Društvom za nenasilno komunikacijo ter bila vključena v redno intervizijsko skupino. Pred leti sem opravila tudi usposabljanje za delo na Zvezi prijateljev mladine Slovenije, kjer želim nadaljevati prostovoljno delo.
Tekom dolgoletne študijske poti, osebne psihoterapevtske prakse in dodatnih, podpornih izobraževanj sem zase in za lastno svetovalno delo prejela veliko strokovnega znanja, ki ga uporabljam v osebnem življenju kot pri delu s klienti. Pri strokovnem delu delujem po načelih transakcijske analize, svoje delo pa dopolnjujem z različnimi tehnikami in seveda vedno v skladu s klientovimi potrebami in etičnimi načeli.
Na svoji poti in strokovni praksi pogosto naletim na prepričanje, da je proces svetovanja – zgolj proces dajanja nasvetov. Žal temu ni tako. Mogoče bi bilo delo na takšen način morda lažje, a na dolgi rok zagotovo nesprejemljivo in predvsem ne-opolnomočeno in neodgovorno do klienta. Gre za globlji proces, kjer v odnosu s klientom skupaj raziskujeva njegov notranji svet in na podlagi katerega se klient uči (na osnovi njegovega osebnega pričevanja) prepoznati lastne vzorce razmišljanja, vedenja in čustvovanja. Kako le ti vplivajo na njegovo življenja in kaj je v njegovi moči, da lahko nekaj stori drugače. Cilj svetovanja je, da se znotraj procesa klient opolnomoči in zase odgovorno sprejme avtonomne odločitve, ki so potrebne za njegovo osebno in življenjsko pot.
Osebno rada ustvarjam z barvami, berem zgodbe, ki se me dotaknejo, poslušam glasbo, obožujem sprehode v naravi, morje, izvajam jogo, se družim z meni dragami osebami, pišem poezijo, misli o duševnem zdravju in skrbi zase …
Skrb zase je tisto eno posebno področje, ki je že dlje časa del mojega življenja – več pozornosti pa se mu pričela namenjati, ko sem postala mama. Z rojstvom otroka sem se rodila tudi – nova jaz.
Osebno verjamem, da smo ljudje zmožni zase narediti velike spremembe – vendar ob svojem času in v svojem ritmu. Žal pa spremembe od nas zahtevajo svoj čas, vložek osebne energije ter osebno odgovornost in zavezanost – sebi.
Živimo v družbi, ki od nas (pogosto) pričakuje & zahteva vedno več. Biti vedno boljši, hitrejši, bolj učinkoviti, neustrašni, več-opravilni … Pogosto delujemo na način, da poskušamo ustreči drugim, zadovoljiti potrebe drugih – a hkrati (tako pogosto) pozabimo nase. Na naš notranji svet, naše potrebe, naše počutje, naše telesne občutke …
Živimo pa tudi v družbi, ko imamo, kot odrasle osebe, na voljo mnogo virov (po)moči, s pomočjo katerih si lahko v življenju pomagamo (psihoterapija, svetovanje, zdravstvo, knjige, narava, ustvarjanje …)
In ravno zato sem velika pobudnica, da imamo kot odrasle osebe moč in lahko sprejmemo odgovornost zase in za svoje življenje. Včasih lahko od sebe pričakujemo preveč in to lahko ustvari le dodaten pritisk v nas samih.
Kot eduk. transakcijske analize svoje svetovalno delo opravljam pod redno, mesečno supervizijo pri Maji Sedmak Cvelbar (PTSTA-P / TA psihoterapevtka, učiteljica in supervizorka transakcijske analiza (PTSTA-P) ter pri Sylvie Monin (TSTA-C / TA svetovalka, učiteljica in supervizorka transakcijske analize – področje: TA counselling).
2023
2023 2022 2021 2020 2019 |
Somatsko doživljanje (uvodni seminar) – Somatic Experiencing (SE)
Moč utelešenja – The Power of Embodied Transformation 8. strokovno srečanje (Sloventa): Od nasilja k dostojanstvu Razvoj otrokovih možganov: Vloga odraslih pri razvoju otrokovih možganov (SFU) Izkustvena delavnica avtentičnega pisanja (JSKD) Transakcijsko-analitična psihoterapija (zaključek 4-letnega študija – IPSA) |
2016 | Transakcijsko-analitična psihoterapija depresije |
2015 | Individualna pomoč otrokom in mladim, ki imajo izkušnjo nasilja |
2015 | TA 101 – Uvod v transakcijsko analizo |
2014 | Napredni trening za učitelja čuječnosti (IPSA) |
2013 | Celostno obvladovanje stresa (IPSA: 8-tedenski program) |
2013 | NLP Mojster |
2013 | Izobraževanje za vodenje delavnic za premagovanje anksioznih motenj |
2012 | NLP Coach Praktik |